Sincan'da ikamet eden Necati Tavşanoğlu, her ay ortalama 250-300 lira arasında su faturası öderken, bu ayın faturasının 850 lira geldiğini görünce neyin neden kaynaklandığını öğrenmek için Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (ASKİ) ile iletişime geçti. ASKİ çalışanlarıyla konuşan Tavşanoğlu, faturanın okunmadığını ve eleman eksikliği nedeniyle kıyaslama sistemiyle belirlendiğini öğrendi. Ayrıca, Eylül ayının baz alındığını belirtti.



hghghg

Tavşanoğlu, Show Haber'e yaptığı açıklamada, Eylül ayında evinde bahar temizliği yaptığını ve halıları ile perdeleri yıkadığını, bu nedenle o ay gelen 830 liralık faturayı pek dikkate almadığını ifade etti. Ancak sonrasında kredi kartından Ekim ayı için de 850 liralık ödemenin çekildiğini gördüğünü belirtti ve durumu şikayet etmek amacıyla ASKİ'yi aradığını dile getirdi. Ayrıca, Ekim ayı için kendisine veya komşusuna fatura gelmediğini de vurguladı.



sayavv

ASKİ çalışanları, Tavşanoğlu'na fatura okuma işleminin gerçekleştirilmediğini ve eleman eksikliği olduğunu bildirdi. Faturanın nasıl oluşturulduğunu merak eden Tavşanoğlu, "Geçen ay ile kıyaslama yapılmıştır" yanıtını aldığında daha da şaşkınlığını dile getirdi.

ASKİ yönetimi ise yaşanan sorunun teknik bir problem kaynaklı olduğunu belirtti ve mağdur abonelerin başvuruları doğrultusunda düzeltmelerin yapılacağını vurguladı. Mağdur vatandaş, parasının boşa gitmesi nedeniyle durumun mantıklı olmadığını ifade ederek, "Geçen ay fatura okuma işlemini yapan elemanlar nereye kayboldu?" diyerek tepkisini dile getirdi.

Editör: Funda Işık