23-24 Ekim tarihlerinde Mandarin Oriental Bosphorus Istanbul’da düzenlenen Global Marketing Summit 2024, pazarlama dünyasının en önde gelen isimlerini ve sektör liderlerini İstanbul’da bir araya getirdi. Dört gün süren zirvenin bu yılki ana teması “Sürdürülebilir Büyüme” olurken, alanında uzman konuşmacılar, sektör temsilcilerine büyüme stratejileri ve iyi yaşam dengesi gibi konularda önemli ipuçları verdi.

ŞİDDET VARSA REKLAM YOK

KREA M.I.C.E. Kurucusu ve Zirve Başkanı Seda Mızraklı Ferik, zirvede yaptığı konuşmada, şiddet olaylarına karşı farkındalık yaratmayı hedefleyen #siddetvarsareklamyok hashtag’i ile kampanya başlattıklarını duyurdu. Tüm reklam verenlere şiddet içerikli dizi ve programlara destek vermemeleri için çağrıda bulunan Ferik, “Şiddetin her türlüsüne karşıyız ve tüm toplumu bu konuda duyarlılığa davet ediyoruz” dedi.

PHİLİP KOTLER VE PETER FİSK GİBİ İSİMLER KATILDI

Modern pazarlama kuramının kurucusu olarak tanınan Dr. Philip Kotler, zirvede onur konuşmacısı olarak yer aldı ve pazarlamanın geleceği ile ilgili öngörülerini katılımcılarla paylaştı. Dünyaca ünlü düşünce lideri ve fütürist Peter Fisk ise, markaların sürdürülebilir büyüme stratejileri üzerine düşüncelerini aktararak, teknoloji ve değişen dinamiklere uyum sağlama konusunda ipuçları sundu.

Zirvenin ana sponsorlarından Garanti BBVA Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Kerem Ömer Orbay da etkinliğin sektör için önemini vurgulayarak, “Bu zirvelerin pazarlama dünyasına yeni perspektifler kazandırdığını düşünüyoruz” dedi.

Bu yıl “Sürdürülebilir Büyüme” temasıyla pazarlama dünyasının önde gelen isimlerini İstanbul’da ağırlayan zirve, gelecek yıl "İnsan Kaynakları" temasıyla tekrar gerçekleştirilecek.

Kaynak: SENAY GÜNCAVAR