Türkiye'de internet altyapısını sağlayan Türk Telekom'a şikayetlerin ardı arkası kesilmiyor.
Son olarak Küçükçekmece'de yaşanan arıza yurttaşları adeta çıldırttı.
20 Kasım'da başlanan arıza çalışmaları, aradan 4 gün geçmesine kadar tamamlanamadı.
Türk Telekom yapılan çalışmada arızanın 4 ila 10 gün arasında giderileceğini açıkladı.
Çok sayıda öğrenci, çalışan ve işyeri arızanın giderilememesi nedeniyle mağdur oldu.
Diğer internet sağlayıcıları ise altyapının Türk Telekom tarafından sağlandığını belirterek ellerinden gelen birşey olmadığını müşterilerine aktarıyor.
Türk Telekom ise X'teki hesaptan şikayette bulunan müşterilerine, "Çalışmalar sürüyor. Ne zaman biteceği belli değil" diyerek hiçbir çözüm önerisi sunmuyor.
İstanbul'da çoğu bölgelerde internetin zayıf çekmesi nedeniyle yapılan şikayetlere de Türk Telekom tarafından ne dönüş yapılıyor ne de çözüm üretiliyor.
Ookla Speedtest'e göre Türkiye mobil internet hızında 141 ülke arasında 66’ıncı, sabit internet hızında ise 178 ülke arasında 106’ıncı sırada yer alıyor.
Buna bir de uzun süreli kesintiler, arızalar eklendiğinde Türkiye'de internet hizmetinin yeterli olmadığı ortaya çıkıyor.