Çarşamba sabahı erken saatlerde Detroit'ten Amsterdam'a giden ve 277 yolcusu bulunan bir uçağın mürettebat üyeleri, ekonomi sınıfı yolcularına servis edilen yemeklerin bazılarının bozulduğunu gözlemledi. New York'a acil iniş yapıldı. Uçuştan küflü olduğu iddia edilen yiyeceklerin fotoğraflarını paylaşırken, Delta Air Lines, bu fotoğrafları doğrulamadı ve yiyeceklerde neyin yanlış olduğunu araştırdığını söyledi.

HASTANEYE KALDIRILMADILAR

Delta sözcüsü Anthony Black'e göre; uçuşta servis yaklaşık üçte bir oranında tamamlanmıştı ancak kaç kişinin yemek yediği bilinmiyor. Uçuş ekibi tarafından danışılan tıbbi uzmanlar, acil iniş yapılmasını önerdi. Tıbbi personel, çarşamba sabahı saat 4 civarında John F. Kennedy Uluslararası Havaalanı'na inen uçağın yolcularını tedavi etmek için karşıladı. Delta, yaklaşık bir düzine kişinin muayene edildiğini ancak kimsenin hastaneye kaldırılmadığını söyledi.

UÇUŞ EKİBİ YEMEDİ

Havayolu, uçuş ekibinin yemeği yemediğini söyledi. Yapılan açıklamada, "Delta'nın Gıda Güvenliği ekibi, ürünü derhal izole etmek ve olayla ilgili kapsamlı bir soruşturma başlatmak için tedarikçilerimizle iletişime geçti. Yolcularımızdan seyahatlerindeki rahatsızlık ve gecikme için içtenlikle özür dileriz" denildi.

MAKARNA SERVİSİNE GEÇİLDİ

Delta sözcüsü Anthony Black, çarşamba ve perşembe günleri yaklaşık 75 uluslararası uçuşta yemeklerinin gözden geçirilmesinin ardından "makarna servisine geçildiğini" söyledi. Havayolları, dışarıdan tedarikçiler tarafından hazırlanan yemekleri kullanıyor; sıcak yemekler önceden pişiriliyor ve uçakta tekrar ısıtılmadan önce donduruluyor veya soğuk tutuluyor. Black, çarşamba günkü uçuştaki yemeklerden sorumlu şirketin adını vermedi ancak "İnceleme altında birden fazla ikram bileşeni var" dedi.
 

Kaynak: HABER MERKEZİ