Kerem Bürsin geçen aylarda THY'nın reklam yüzü olmuş Türk Hava Yolları Dijital Reklam ve Sosyal Medya Yöneticisi Emre Paksoy projeyle ilgili açıklamalar yapmış ve memnuniyetlerini dile getirmişti.
Paksoy reklamla ilgili "69 ülkede yayına girdi. Bizim adımıza çok başarılı bir kampanya oldu. Toplamda 2 milyar impression ve 500 milyon erişim elde ettik." demişti.
Paksoy ayrıca "Google aramalarına baktık THY Google aramalarının geçen seneye oranla %12 arttığını gözlemledik. YouTube'da Kerem Bürsin videomuz 65 milyon izlendi. Biz de uzun zamandır bu rakamı yakalamıyorduk açıkçası. Kerem Bürsin projesinin başından sonuna kadar her anlamda çok başarılı bir proje olduğunu söyleyebiliriz." ifadelerini kullanmıştı.
YouTube Ads Leaderboard 2023 son çeyrek listesini açıkladı. En çok izlenen reklam filmi Kerem Bürsin'li Türkiye: Hayallerinin Ötesinde oldu.