Köfteci Yusuf, "domuz eti" skandalıyla Türkiye gündemine bomba gibi düştü. Tarım ve Orman Bakanlığı'nın açıkladığı listede, markanın köfte ve dönerinde "domuz eti" tespit edildiği bilgisi kamuoyuna yansıdı.

280 şubesi bulunan Köfteci Yusuf'un restoranları, bu skandalın ardından kısa süreliğine boş kaldı ve iş yapamaz hale geldi. Ancak, daha sonra ortaya atılan komplo iddialarıyla birlikte rüzgar tersine döndü. Destek çağrıları yapılmaya başlandı ve sosyal medya kullanıcıları, dolu restoranlardan fotoğraflar paylaşarak markaya sahip çıkmaya başladı.

İADE TALEPLERİ BAŞLADI

Köfteci Yusuf tam işleri tekrar yoluna koydu derken, yeni bir şokla karşılaştı. Daha önce Köfteci Yusuf'tan alışveriş yapanlardan iade başvuruları gelmeye başladı.

PARALARINI GERİ İSTİYORLAR

Çok sayıda müşteri, buzdolaplarında sakladıkları ürünleri iade etmek için firma ile iletişime geçti. Müşteriler ödedikleri ücretlerinde geri ödenmesini talep etti.

ESKİ SİPARİŞLER İÇİN İADE BAŞVURULARI DURDURULDU

Başlangıçta online siparişlerdeki iade taleplerini standart prosedürlerle değerlendiren Köfteci Yusuf, yoğun başvurular sonrası yeni bir karar aldı. Firma eski siparişler için iade başvurularını durdurdu.

İADE DE SON 15 GÜN DETAYI

Yeni bir uygulama başlatan Köfteci Yusuf, yalnızca son 15 gün içinde verilen siparişler için iade taleplerini kabul edeceğini duyurdu.

UYGUN BULUNANLAR GERİ ALINACAK

Firma, yeni başlattığı uygulamayla, iade talebinde bulunan müşterilerden ürünlerinin fotoğraflarını çekip platformlara yüklemelerini istedi. Şartlara uygun olduğu tespit edilen ürünler, firma tarafından gönderilecek kuryeler aracılığıyla geri alınacak ve iade işlemleri tamamlanacak.

Kaynak: HABER MERKEZİ