Çin'in otomotiv endüstrisi istatistikleri, ülkenin en büyük üreticileri için ilginç bir gelişmeyi ortaya koyuyor. Sürücüler menzil kaygısını ve maliyetleri aşmaya çalışırken, şarj edilebilir hibrit otomobiller, tamamen elektrikli araçlara (EV'ler) kıyasla tüketicilerin kalbini kazanıyor.
UZUN MESAFEDE BENZİN
Kısa mesafeleri pille gidebilen ve daha uzun mesafelerde yakıta geçebilen hibrit otomobiller, bu yılki yeni araç satışlarının neredeyse yarısını oluşturdu. Birçok üretici artan talebi karşılamak için geliştirme ve üretime hız veriyor.
PAYLARI YÜKSELDİ
Çin Binek Araç Birliği (CPCA) tarafından yayımlanan verilere göre; BYD, Volkswagen, Toyota ve benzerleri temmuz ayında anakaradaki alıcılara 396.000 hibrit araç sattı. Bu da toplam EV teslimatlarının %45.1'ine denk geliyor. Payları geçen yıla oranla yükseldi.
BUNDAN FAYDALANDILAR
Şanghay merkezli bayi Wan Zhuo Auto'nun satış müdürü Zhao Zhen, "Hibrit arabalar birçok genç ve ilk kez araba satın alan kişi için daha ekonomiktir. Bu ürünler, ekonomik yavaşlamadan sürpriz bir şekilde faydalandılar" dedi.