Geniş bir ürün yelpazesine sahip, 37 ülkede faaliyet gösteren marka, Türkiye’deki tüketicilere yaratıcı ve uygun fiyatlı çözümler sunmayı hedefliyor. Ev dekorasyonundan mutfak gereçlerine, oyuncaktan kırtasiye ürünlerine kadar uzanan ürün çeşitliliği ile dikkati çeken mağaza, her yaş grubuna hitap eden sıra dışı tasarımlarıyla biliniyor. Flying Tiger Copenhagen, 2024 sonuna kadar İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa’da 10 mağaza açmayı planlıyor. Şirket, ilerleyen yıllarda Türkiye genelinde 100’den fazla mağazaya ulaşmayı hedefliyor.

“UYGUN FİYATTA DEVAM ETMEK ÖNEMLİ”

Ürünlerinin genel olarak küresel seçkilerden oluşacağını, Danimarka mirasını ve hissiyatını yansıtacağını, gelecekte Türkiye’de de ramazan gibi özel günlere özgü temaları müşterilere sunmayı planladıklarını söyleyen Flying Tiger Copenhagen Üst Yöneticisi (CEO) Martin Jermiin,  ürünlerin fiyatlandırmasında temel odak noktalarının erişilebilirlik olduğunu, fiyatların şirketin diğer mağazalarıyla yaklaşık aynı olacağını belirterek. “Her bağlamda uygun fiyatlı olmamız gerektiğini görüyoruz. Biz, uygun fiyatlı bir seçenek olmayı sürdürmek istiyoruz” diye konuştu.

BEZ ÇANTALARIYLA ÜNLÜ OLDU

Sektör temsilcileri Flying Tiger’ın en önemli özelliği, her ay yaklaşık stokunun 3’te 1’inin değişmesi olduğuna dikkat çekiyor. Mağazanın bu ürün çeşitlerinin içinde şu an Cadılar Bayramı, önümüzdeki hafta itibarıyla yılbaşı ürünleri yer alıyor. İlerleyen haftalarda ise kendini yenile, sağlıklı yaşam, sevgililer günü, outdoor ürünleri gibi yılda yaklaşık 16 sezon var. Flying Tiger’ın bez çantaları çok ünlü ve bunun koleksiyonlarını yapanlar var. Firma Türkiye pazarına girişiyle birlikte İstanbul, İzmir, Ankara ve Bursa için , o şehirleri ifade eden isimlerle beraber çantalar yaptırdı. 

Kaynak: AA