Downdetector verilerine göre, 3 Ekim 2024’te Bank of America müşterileri, çevrim içi bankacılık hizmetlerinde ciddi erişim sorunları yaşadı. ATM'lerden işlem yapamayan ve bakiyelerini sıfır gören müşteriler, sosyal medyada şikayetlerini dile getirdi. Banka yetkilileri, sorunların büyük oranda giderildiğini ancak çalışmaların sürdüğünü belirtti. Hesaplarına ulaşamayan birçok müşteri, yaşanan bu teknik aksaklıktan dolayı mağdur oldu. Banka, özür dileyerek müşteri güvenini yeniden kazanmayı hedefliyor.
 

Sorunun sebebinin belirtilmediği açıklamada, "Bu sorunlar ele alınıyor ve büyük ölçüde çözüldü. Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz." ifadeleri kullanıldı.

Downdetector verilerine göre, kullanıcılar, Bank of America'nın çevrim içi ve mobil bankacılık ile ATM hizmetleriyle ilgili yerel saatle 12.30 (TSİ 19.30) itibarıyla sorun yaşadıklarını bildirmeye başlamıştı.

Sosyal medya üzerinden de şikayetlerini dile getiren kullanıcılardan bazıları hesaplarına giriş yapamadığını, bazı müşteriler ise hesap bakiyelerini sıfır olarak gördüklerini kaydetmişti.

Kaynak: HABER MERKEZİ