Japonya Otomobil Üreticileri Birliği'nin (JAMA) yayınladığı kayıt verilerine göre; Japonya'da yeni araç satışları Eylül 2024'te bir önceki yılın aynı dönemine göre 437.493 adetten 438.733 adete yükseldi.

BİRAZ TOPARLANDI

İç pazardaki modeller, bir dizi güvenlik testi sıkıntısından hala kurtulmaya çalışıyor. Son makro veriler; Japon ekonomisinin, tüketici harcamaları ve iş faaliyetleri de dahil olmak üzere özel tüketimdeki toparlanmanın desteğiyle birinci çeyrekte %2.3 küçüldükten sonra, ikinci çeyrekte yıllık bazda %2.9 toparlandığını gösteriyor.

%5'TEN BİRAZ FAZLA

Yurt dışındaki markalar; Mercedes-Benz, BMW-Mini, Audi ve Volkswagen gibi Alman otomobil üreticilerinin liderliğinde Japonya'daki toplam araç satışlarının sadece %5'inden biraz fazlasını oluşturuyor.

Kaynak: HABER MERKEZİ